Pinsamt rara du

En sak jag har tänkt på rätt länge nu är vad som är grejen med att visa upp sina nyinköpta underkläder på bloggen. Jag menar... Är det meningen att folk ska bli inspirerade och tänka "JAAAAAAAAA, JAG MÅSTE OOOOOCKSÅ KÖPA ETT PAR HOTPANTS PÅ H&M"

Vad är poängen, människa, vad vill du förmedla med detta? Är det i sexistiskt syfte? Vad är det du vill ha sagt? Tänder du på det? VAD ÄR DITT SYFTE???!!!

Det är väl pinsamt nog i sig att överhuvudtaget ha en blogg och visa upp det man köper i den?

Kommentarer
Postat av: Linda

MAn kan väl bli inspererad av det. Det är ju värre om personen sätter ut bilder på sig själv i nya undisarna..
Pinsamt o lägga upp bilder på vad man köpt i bloggen?
Man lägger väl upp & skriver precis vad man vill i sin egen blogg.

2007-07-12 @ 20:42:11
Postat av: Linda

MAn kan väl bli inspererad av det. Det är ju värre om personen sätter ut bilder på sig själv i nya undisarna..
Pinsamt o lägga upp bilder på vad man köpt i bloggen?
Man lägger väl upp & skriver precis vad man vill i sin egen blogg.

2007-07-12 @ 20:42:19
Postat av: anna

hihi...oh härligt att få skratta lite i mitt griniga tillstånd..och detta trots att jag säkerligen lagt upp både en och två par trosor..
hihi.

2007-07-13 @ 15:08:01
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0